Avatar billede per2edb Praktikant
21. oktober 2009 - 21:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

DropDownList med forud bestemt (udselekteret) visning

Jeg har en aspx side med en DropDownList hvor jeg ønsker forud at vise en forudbestemt DataValue givet ved Session("FirmaId")
Jeg ønsker ikke at anvende SELECT FirmaId =... da jeg så ikke kan se de andre DataValue når jeg klikker på DropDownListén
-------------  min DropDownList ---------------
<asp:DropDownList id="DropDownList1" runat="server" AutoPostBack="True" DataSourceID="AccessDataSource1" DataTextField="Firma" DataValueField="FirmaId" Width="235px">
</asp:DropDownList>
<asp:AccessDataSource ID="AccessDataSource1" runat="server" DataFile="../App_Data/Kunder.mdb" SelectCommand="SELECT [FirmaId], [Firma] FROM [Firma] ORDER BY [Firma]">
</asp:AccessDataSource>

Kan i hjælpe med koder der kan løse dette problem?
Avatar billede per2edb Praktikant
26. oktober 2009 - 15:10 #1
Stoppet da der ingen svar kom
Avatar billede per2edb Praktikant
26. oktober 2009 - 15:11 #2
Stoppet da der ingen svaar kom