Avatar billede netwizard Nybegynder
20. oktober 2009 - 09:47 Der er 4 kommentarer

Program til at udfylde login oplysninger med

Hej!

Jeg ved ikke lige om jeg har lagt spørgsmålet under den rigtige kategori, men jeg søger et program der kan erstattee mit gamle "Asus Security Center"

Dette program kunne hver gang jeg indtastede data et nyt sted på nettet, gemme dem i en database og så selv uden brugerinput taste data ind igen (brugernavne / passwords), jeg tror det læner sig op af TPM chippen det program

Grunden til jeg ikke kan bruge dette program mere er at jeg har skiftet til Windows 7 64 Bit
Avatar billede justrace Novice
20. oktober 2009 - 10:15 #1
Hvad sker der når du prøver at installere?
Avatar billede netwizard Nybegynder
20. oktober 2009 - 10:39 #2
Den kan fint installere. men så kommer den og siger at en af funktionerne ikke er kombatible med windows.

jeg ser mig selv som en erfarren bruger og har ret meget styr på IT generelt, så jeg er kommet frem til den konklusion at dette program simpelthen ikke kan køre win7 64 bit, jeg har prøvet at køre det som vista hvor det virkede fint før osv

mit spørgsmål er nu bare om der er nogen der kender et alternativ til dette program
Avatar billede zips Juniormester
20. oktober 2009 - 10:51 #3
Har du søgt på Asus side om det ikke kan hentes til din model og Win 7 64 bit
http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us
Avatar billede netwizard Nybegynder
20. oktober 2009 - 11:03 #4
yes.. jeg har søgt og prøvet og installere hvad som helst. den vil ikke starte programmet