Avatar billede off-line Nybegynder
31. august 2009 - 00:42 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Navnerod ( Ny) jasveg er " IKKE" jasveg

http://www.eksperten.dk/profil/jasveg

Det skal forstås på den måde, at jasveg er mit gamle brugernavn.
Og slår man op under jasveg, så er det spørgsmål jeg har deltaget i. Jeg forstår ikke, at sådan noget rod kan forekomme. Et brugernavn må selvfølgelig aldrig kunne bruges af andre brugere.
Der må da være en liste over brugernavne, så et forsøg på, at
tage et brugt brugernavn bliver afvist, som allerede brugt.
Avatar billede Jensen DK Novice
31. august 2009 - 07:02 #1
Hvis du har sluttet dit brugernavn, så er det vel fridt for en anden, at genbruge navnet, du har jo ikke købt retten til navnet.
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
31. august 2009 - 09:15 #2
underligt krav at gøre på et navn
Avatar billede jasveg Nybegynder
31. august 2009 - 09:15 #3
hvad er det for noget at skrive
Jeg er jasveg
Avatar billede off-line Nybegynder
31. august 2009 - 11:59 #4
Når man skriver noget her på E. står man med brugernavn til
ansvar for hvad man skriver. Når en anden så skriver med samme
brugernavn, giver det mulighed for forveksling og misforståelser.
Og er det ikke noget rod, at når man søger under jasveg, så er det
spørgsmål jeg har deltaget i, som dukker op.

Hvad skal det også til, at bruge samme brugernavn? andet end
chikane? For læg mærke til, at brugeren tog mit gamle brugernavn
kort efter at jeg havde skrevet, at jeg gerne ville have det tilbage. Så jeg er sikker på, at den person ikke er ny her på E.
Jeg tror forøvrigt også jeg ved hvem det er, men det kan jeg jo
ikke bevise, og derfor heller ikke skrive.
Hvis denne person havde haft reelle hensigter, havde det jo også
været i hans interesse, ikke at blive forvekslet med mig.
Avatar billede Jensen DK Novice
31. august 2009 - 13:01 #5
off-line du må så anmelde den nye bruger for misbrug.
Avatar billede off-line Nybegynder
31. august 2009 - 13:15 #6
Det har jeg gjort. D.30 kl 17:21 skriver jeg, at jeg gerne vil
have mit gamle brugernavn tilbage. Og allerede Kl 19:00 er der
en ny bruger, som kalder sig jasveg. Ingen kan bilde mig ind,
at det er et tilfældigt sammenfald.
Der er heller ingen på internettet, som hedder Finn Jasveg - eller
Jasveg overhoved i danmark.
Avatar billede Jensen DK Novice
31. august 2009 - 13:23 #7
Har været inde og se profil på den nye jasveg, jeg kan ikke se at han også hedder Finn.
Avatar billede off-line Nybegynder
31. august 2009 - 13:31 #8
Foroven hvor der hos dig står silbidor, står der finn hos ham.
Og på hans Eksperten profil hos google står finn jasveg.
Avatar billede Jensen DK Novice
31. august 2009 - 13:36 #9
Jeg har lige set at der står Finn lige over hvor der kunne være et billed, sov bare før.
Avatar billede off-line Nybegynder
31. august 2009 - 13:42 #10
OK:)
Avatar billede Jensen DK Novice
01. september 2009 - 07:25 #11
off-line du må ikke tro, at jeg syntes at det er i orden, at en har oprettet sig som jasveg, for det syntes jeg ikke, det jeg mener er at når et brugernavn er ledigt så er det vel i orden at bruge det, hvis man kan lide det.
Det med dig vil jeg også betegne som chikane, det er derfor jeg tidligere skrev meld det for misbrug.
Kan ikke forklare det bedre, håber at du forstår meningen.
Avatar billede off-line Nybegynder
01. september 2009 - 12:11 #12
Jo tak skal du have, jeg forstår godt hvad du mener. Jeg er bare
ikke enig. Jeg mener det kan føre til problemer når andre genbruger
et brugernavn. Og når brugernavnet kommer tæt på ens rigtig navn,
føles det ubehagelig at andre bruger det. Jeg har også en mail som
starter med jasveg og en jasvegs hjemmeside (bliver lukket af TDC)
Havde jeg vidst, at der var en bruger, som kalder sig offline, så
havde jeg aldrig valgt off-line. Der er jo ubegrænsede muligheder
for at finde på nye navne. Nå men jeg er da glad for, at vi er
enige om, at i dette tilfælde, er der tale om chikane. snowball
finder også, at det ser underligt ud, og har bedt om brugerens
IP adress, så vi får se:)
Avatar billede off-line Nybegynder
02. september 2009 - 00:18 #13
*