Avatar billede aleq Juniormester
24. august 2009 - 09:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nokia ordbog ord rækkefølge

Hej

Jeg har en Nokia N95 8GB. Jeg har tilføjet ordet "jég" for at sætte tryk på "jeg" i en sætning, men nu hver gang jeg forsøger at skrive almindelig "jeg", foreslår den altid "jég" først, og det er ret belastende i længden.

Hvordan gendanner jeg "jeg" som det første, der kommer frem, uden at skulle gendanne alle fabriksindstillinger?

Mvh
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
24. august 2009 - 09:35 #1
jeg plejer at skrive "jeg" en hel masse gange i samme besked, lukker den besked åbner en ny besked og så skulle den gerne ligge som den første :D
Avatar billede aleq Juniormester
24. august 2009 - 09:38 #2
det har jeg nemlig også forsøgt, men kan jo være den glemte det, fordi den troede at jeg "annullerede" beskeden
Avatar billede aleq Juniormester
24. august 2009 - 09:40 #3
det var satans.. det virkede fandme.. i stedet for at trykke annullere tasten, valgte jeg nu "afslut" og så huskede den..

nemme point til dig.. opret svar :)
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
24. august 2009 - 10:50 #4
hehe det var skam godt - jeg er glad for at kunne hjælpe