Avatar billede egmose Novice
17. juli 2009 - 21:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kundekartoket og faktura online - gratis eller tæt på

Halløjsa alle i gode mennesker!

Jeg skal bruge et kundekartotek samt et program til at skrive fakturaer.

Har fundet masser af gratis software som kan dette, men vil helst have adgang til det online. Har min egen hjemmeside, på one.com´s server, men de understøtter kun mysql. Kan det evt. laves her og i så fald hvordan? Aner intet on databaser!
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2009 - 21:37 #1
Du kunne prøve at se på dette produkt:
http://www.phpinvoice.com/
Det er gratis og kan alt det du beder om, men er på engelsk.

Det er lavet i PHP og MySQL, to teknologier der ligger på din server.
Avatar billede jjbirk Nybegynder
17. juli 2009 - 22:45 #2
Hej.
Hmmm lige hvad jeg også kunne bruge, men jeg kan ikke hente det, der sker ikke noget på hjemmesiden ???
Hvad kan/skal jeg gøre
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2009 - 00:06 #3
Jeg har genereret et link til dig:
https://www.phpinvoice.com/download_demo_ver22_qWa3d0Epdw36bEdmDia
Navn: Bobba Fett
E-mail-adresse: Jacob_invoice@spamavert.com
Prøv det.
Avatar billede egmose Novice
12. april 2011 - 19:57 #4
Tror det er lukketid.. Det blev desværre ikke relevant alligevel