Avatar billede ganga Nybegynder
18. juni 2009 - 15:20 Der er 3 kommentarer

Kan ikke læse min USB nøgle..

Hej
Jeg har på et tidspunkt forsøgt at lave en bootable USB nøgle, via
http://www.bromley.dk/index.php?entry=entry070524-122347
Dette gik jeg så væk fra, slettede det der var på, og gemte mine vigtige filer på den.
Efterfølgende har jeg så lavet en ny installation, hvor jeg slettede de gamle partioner, og oprettede 2 nye. Den ene til alle programerne og den anden, til at oprette en revorvery disk på.
Nu når jeg så går ind, og skal overføre de filer jeg gemte på USB nøglen, kan jeg se i stifinderen at der står "Flytbar disk(F:)", og når jeg så klikker på den, beder den mig om at indsætte en disk i drev F..

Før jeg lavede en ny installation kunne jeg godt se filerne.
Er det hele gået tabt, eller er der håb om at redde dem...

På forhånd tak..!
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2009 - 16:39 #1
Avatar billede ptj_11 Forsker
20. juni 2009 - 14:11 #2
Du kan også forsøge denne her:
Sæt usbnøglen i maskinen, højreklik på "Denne Computer" vælg "Administrer/Diskhåndtering".
Her finder du din usbnøgle, højreklikker på den, og vælger "Skift drevbogstav og sti/Rediger".
Giv nøglen et ny drevbogstav, og se, om ikke du nu kan se dine filer.
/ptj_11
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. juni 2009 - 21:22 #3
Forkert kategori...

Denne er KUN til fejl på eksperten...