Avatar billede Morten Novice
13. juni 2009 - 12:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

sony ericsson T700 nye spil

har fundet en mega fed hjemme side www.Mobile9.com hvor jeg kan hente alt mulig skrammel men nu har jeg funde et spil jeg vil ha hente og det har jeg gjort det ligger på mit skrivebord jeg sætter min mobil til pcen og åbner Quick lunch og bingo 7 mapper

Video - Podcast
Music - Podcas/Ringtones
Picture - Podcast
Theme
DCIM - 100MSDCF
Other - conversations
Webpage - Bookmarks/Saved_Pages

men hvor er den smarte lille mappe kaldet: Jave games eller sådan noget:S nu er mit spørgsmål hvordan ligger jeg de spil jeg har på mit skrivebord over på min mobil så jeg kan spille dem:D på forhånd tak!!
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
13. juni 2009 - 14:48 #1
Avatar billede Morten Novice
14. juni 2009 - 11:59 #2
lige et spørgsmål er det er program der laver filen om for jeg har de rette file ved bare ikke hvor de skal ligge i telefonen men læser lige det nederste link og så vender jeg tilbage
Avatar billede Morten Novice
14. juni 2009 - 12:32 #3
ok jeg har læst og hentet programmet men kan stadig ikke finde den mappe der skulle ha hedet jave games eller sådan noget
Avatar billede Morten Novice
15. juni 2009 - 19:05 #4
nogle der har nogle forslag til hvordan jeg ligger spil fra pc til sony ericsson T700