Avatar billede hchr Nybegynder
19. maj 2009 - 22:53 Der er 6 kommentarer

åbne Word filer

Jeg kan ikke åbne Word filer ved at venstre klikke på dem, jeg skal højre klikke og vælge åbn med. Hvordan løses dette problem.
Avatar billede vejmand Juniormester
19. maj 2009 - 23:06 #1
Vista eller XP?
doc eller docx?
Avatar billede vejmand Juniormester
19. maj 2009 - 23:08 #2
Og hvilken version af Word har du?
Avatar billede vejmand Juniormester
19. maj 2009 - 23:16 #3
Hmm, jeg kan se du allerede har et spørgsmål om emnet?
Hvorfor vender du ikke tilbage med feedback i dette spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/874741

Der er faktisk nogen som bruger deres tid på at prøve at hjælpe dig..........
Avatar billede hchr Nybegynder
19. maj 2009 - 23:40 #4
Det kan godt være jeg roder i det, men så er det fordi jeg er ukent med at bryge denne hjælp, jeg har tidligere spurgt til problemet men har ikke fået noget svar og jeg kan heller ikke finde mit indlæg
Styresystem er XP pro.
Word er Office 2007
Avatar billede hchr Nybegynder
20. maj 2009 - 00:01 #5
Jeg er godt nok blevet 72 men nu har jeg klaret det.
Tak for hjælpen
H.C.
Avatar billede vejmand Juniormester
20. maj 2009 - 00:38 #6
Velbekomme, jeg ved ikke hvad der har hjulpet dig.
men hvis det er i det andet spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/874741 så skal du be den som har hjulpet dig, om at sende et "Svar" som du efterfølgende accepterer. Så er spørgsmålet rigtig lukket.

Her sender du selv et "Svar" som du så efterfølgende accepterer.  :-)