Avatar billede enriko Nybegynder
11. maj 2009 - 22:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvilken navigation skal jeg købe?

Hej Eksperter ,

Jeg ville høre om i kunne hjælpe mig med at finde en nagivation. Hagen ved den her navigation er , at den skal have oversigt over tyrkiet eller dækning af større veje i tyrkiet. .

De fleste af det nye gps har detaljeret dækning i vesteuropa. jeg havde så tænkt på  at finde et landekort over tyrkiet og smide det i gps , men der er desværre ikke noget.

Kan i hjælpe?
Pris klassen ligger fra 100 kr til 3000 :D
Avatar billede enriko Nybegynder
11. maj 2009 - 22:44 #1
det ser ud til jeg fandt et  kort over tyrkiet som kan vist bruges i alle tomtom.

men jeg vil stadig gerne høre fra jer hvis i har andet byde på

Kort over Tyrkiet v8.25
Kort over Tyrkiet (dækning: 56%). Dækker et vejnet på over 180.000 km og 120.000 interessepunkter
DKK 372. 13

på forhånd tak
Avatar billede enriko Nybegynder
03. juni 2009 - 13:55 #2
lukker - har købt en tomtom 730t med extra kort