Avatar billede jpi Mester
09. maj 2009 - 13:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hent mail

I .NET frameworket ligger der kode til at sende mails, på en nem og hurtig måde. Men jeg har ikke fundet de klaser der skal bruges til at hente mails.
Ligger de dr overhovedet og hvad hedder de ?
Hvis ikke er der nogen der kan anbefale noget mankan købe, som er nemt at bruge ?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
09. maj 2009 - 14:30 #1
Der er masser af eksempler ude i verden. Fx http://www.example-code.com/csharp/pop3.asp
Avatar billede arne_v Ekspert
09. maj 2009 - 15:20 #2
Der findes ikke noget indbygget. Men som Erik påeger er der masser af kode på nettet.

Google på:
  C# POP3
  C# IMAP4
alt efter hvilken protokol du vil bruge.
Avatar billede arne_v Ekspert
09. maj 2009 - 15:22 #3
Efter at hav enærlæst kategorien så måske:
  VB.NET POP3
  VB.NET IMAP4

:-)

Men måske er der flere C# eksempler end der er VB.NET eksempler. I så fald kan du overveje at hente noget C# kode og kalde det fra din VB.NET kode.
Avatar billede jpi Mester
10. maj 2009 - 01:49 #4
Er der nogle af dem der kan abefales ?
Avatar billede arne_v Ekspert
10. maj 2009 - 04:29 #5
Jeg har aldrig brugt nogen af dem seriøst.
Avatar billede jpi Mester
10. maj 2009 - 09:49 #6
OK, tak.

Hvis i begge smider et svar, så sender jeg point i jeres retning :-)
Avatar billede arne_v Ekspert
10. maj 2009 - 14:57 #7
svar
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
10. maj 2009 - 19:16 #8
Ingen point til mig, tak. Jeg har heller ikke erfaring med nogen af dem.