Avatar billede langmulen Nybegynder
09. maj 2009 - 06:58 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Siemens fladskærm 26 tommer ca. 3-4 år gammel

Hejsa¨
Efter fjernbetjeningen var igennem en teenager er der sket følgende med vores skærm.:
Skærmen skifter farve fra grøn>rød>blå etc, pr. automatik når den tændes.Der står on burn in oppe i højre hjørne altid og der kan ikke tilkobles av udstyr længere
Nogen her der kan knække den
Avatar billede Jensen DK Novice
09. maj 2009 - 07:33 #1
Du må inde i menuen kunne stille den til fabriksindstillinger, eller nulstil.
Avatar billede langmulen Nybegynder
09. maj 2009 - 17:57 #2
Hejsa
Desværre ikke, det virker også som skærmen ikke vil give tid til at ændre noget , den hopper tilbage til standard meget hurtigt, derfor er det også næsten umuligt at få det til eks. at kanal søge
Hilsen
Mikal
Avatar billede Jensen DK Novice
10. maj 2009 - 07:00 #3
Tror at skærmen tilfældigt er gået i stykker samtidig med at fjernbetjeningen har været i byen, kontakt Siemens og spørg der.
Avatar billede langmulen Nybegynder
10. maj 2009 - 07:34 #4
Hejsa
ja den kan være du har ret
Tak for hjælpen
Avatar billede Jensen DK Novice
10. maj 2009 - 08:29 #5
langmulen!

Du skal kun bruge svar hvis du vil lukke et spørgsmål, ellers bruger du kommentarer, når du har fået noget brugbart, kan du bede dem der har løst problemet om at lægge et svar, og så sætter du et flueben i firkanten under det farvede svar, derefter klik på opret, så er der givet point og spørgsmålet er lukket, dem du ikke giver et flueben bliver afvist.
PS. bare en oplysning
Avatar billede langmulen Nybegynder
10. maj 2009 - 08:34 #6
Hejsa Silbidor
Ja stædigheden gjorde udslaget idag
Se fra Siemens hjemmeside og det virker nu
Super

MYRICA V27-2 Hints & Solutions
  MYRICA V27-1/V32-1 shows only bars after switching on

Item number: 233212864 Date: 29.08.2008

Description:
The MYRICA V27-1/V32-1 shows only bars or a picture whith changing colors after switching on.

Solution:

The Burn In / Burn Clear mode was probably enabled. To solve this issue please follow the steps below:

Switch on the TV
Press [Volume -] + [Channel -] on the TV
Select Burn In mode in the service menu (navigate via Volume keys) and switch off this mode with Channel key
Close the menu
Set the TV to Standby mode
Switch on the TV again
Now a normal TV picture should appear.
Avatar billede Jensen DK Novice
10. maj 2009 - 08:37 #7
Glædeligt at det kom til at virke.