Avatar billede amizphy Nybegynder
08. maj 2009 - 23:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Genstart ved forsøg på lukning af computer

Hej.
Jeg har et irriterende problem, som jeg aldrig er stødt på før, som jeg håber I kan hjælpe mig med.
Når jeg forsøger at lukke min computer lukker den som normalt, men lige så snart den er færdig med at lukke ned, starter den op igen - altså den genstarter når jeg trykker "Luk computeren".
Jeg synes det er yderst underligt. Jeg har bl.a. lige fået helt nyt batteri og så har jeg lige formateret min bærbar, så det kan ikke være en form for virus eller andet.
- Hvad i alverden kan det være?
Avatar billede mchlbk Praktikant
08. maj 2009 - 23:40 #1
XP/Vista?

XP: http://www.microsoft.com/windowsxp/using/helpandsupport/learnmore/russel_02may13.mspx

I Vista disables automatisk genstart her: Kontrolpanel->System->Avancerede systemindstillinger->fanen Avanceret->knappen Indstillinger... under Start og Genoprettelse->fjern markeingen i Genstart automatisk.
Avatar billede amizphy Nybegynder
08. maj 2009 - 23:49 #2
Jeg har allerede fjernet krydset i "genstart automatisk" samme sted som du skriver, men det hjælper ikke.
Og jeg får jo heller ingen fejl, når jeg lukker, så?