Avatar billede flope Nybegynder
26. april 2009 - 16:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dropdownlist værdi

Jeg har lavet en dropdownlist som indeholder

"Adminstrator"
"Medarbejder"

det virker fint, og når jeg vælger en af dem, bliver den sendt til min database.
Mit spørgsmål er så, hvordan giver jeg dem en anden værdi?
Mit eks:

Adminstrator's værdi skal laves om til "/Admin/Default.aspx" når den bliver sendt og
Medarbejder's værdi skal laves om til "/Intranet/Default.aspx" når den bliver sendt.

Hvordan får jeg den til det?

På forhånd tak!
Avatar billede htmlpower_karlmarx Nybegynder
29. april 2009 - 01:42 #1
send begge to til /login.aspx og få denne fil til at logge ind og så send dem videre herfra til /admin/default.aspx henholdvis /intranet/default.aspx
Avatar billede flope Nybegynder
01. september 2009 - 14:59 #2
jeg fandt selv svaret