Avatar billede juks Novice
25. april 2009 - 12:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

web.config og subfolders 2 applikationer

hej ,
jeg har 1 applikation på min sever .. nu vil jeg gerne teste en ny på samme server. men i et subfolder da den anden bruges hvordan skal jeg så sætte mine web.config filer op ?

www.hovedside.dk/  (den ene applikation)
www.hovedside.dk/test( den der skal testes)

De 2 applikationer er helt uafhængere af hinanden og skal ikke arve/dele noget .
Avatar billede juks Novice
25. april 2009 - 12:15 #1
og det er aspx.net (C#)
Avatar billede mjdigital Nybegynder
25. april 2009 - 13:53 #2
hejsa juks

IIS server tager altid root og tager din web.config derfra på runtime. Hvis du vil have 2 domæner på den måde du er igang med altså 2 uafhængige applications på den måde skal du huske at lave en "Virtual server"

http://support.microsoft.com/kb/816576 <-- der kan du se hvordan du oprettet det

og her http://www.webreference.com/js/tips/020723.html

Håber det hjalp dig lidt på vej :)
Avatar billede mjdigital Nybegynder
25. april 2009 - 13:56 #3
Avatar billede juks Novice
25. april 2009 - 14:07 #4
ja har det den sidste , vil jeg lige prøve da jeg jo ikke har adgang til IIS´en da det er hos en udbyder..
Avatar billede mjdigital Nybegynder
26. april 2009 - 12:20 #5
okay :) held og lykke burde virke ;)
Avatar billede mjdigital Nybegynder
13. maj 2009 - 12:41 #6
Virkede det? :) Hvis ja må du da gerne mark mit svar
Avatar billede juks Novice
21. oktober 2009 - 14:02 #7
slettede biblioteket , fandt ingen løsning