Avatar billede larsmartin Praktikant
22. april 2009 - 22:46 Der er 1 løsning

Kontrol af underelement i listview

Jeg har en listview der er forbundet til en database med produkter og priser. I den listview vil jeg gerne vise et AddToCart ikon, men kun hvis prisen rent faktisk er opdateret.

Min plan er at jeg i min try og catch indsætter et show/Noshow, men jeg kan ikke få fat i AddtoCart ikonet, når det ligger i listview.

min kode ser ud som nedenstående
ASP PAGE
<asp:ListView ID="ListView1" runat="server">
  <LayoutTemplate>
        <ul class="StoreContainer">
        <li id="itemPlaceholder"  runat="server" />
        </ul>
  </LayoutTemplate>
  <ItemTemplate>
        <li style="">
        ...
        <Wrox:AddToCart ID="Image22" runat="server" />
        </li>
  </ItemTemplate>
</asp:ListView>
ASP PAGE END

CODE BEHIND
Try
  datarow("OfferL") = Item.Price.ToString()
  "vis AddToCart ikon"
Catch ex As Exception
  datarow("OfferL") = "N/A"
  "vis ikke AddToCart ikon"
End Try
CODE BEHIND END

Når mit image ligger derinde i listview kan jeg ikke bare skrive
ListView1.Image22.visible = false/true
Så hvad skal der så stå for at vise AddTocart ikon i code behind?

HTML kilden viser
<div id="ctl00_cpMainContent_ListView1_ctrl1_Image22_pnlLarge">
<div id="ctl00_cpMainContent_ListView1_ctrl2_Image22_pnlLarge">
<div id="ctl00_cpMainContent_ListView1_ctrl3_Image22_pnlLarge">

osv hvis det hjælper.
Avatar billede larsmartin Praktikant
28. april 2009 - 11:16 #1
Jeg lukker den og prøver et andet sted