Avatar billede riefie Nybegynder
31. marts 2009 - 13:02 Der er 8 kommentarer

Alternativ til 3's mobile router søger / internet uden telefon/date stik i væggen

Da jeg så 3's reklame for deres trådløse router vidste jeg at det lige var det, som min kæreste og jeg fik brug for når vi flyttede i hus, da vi nemlig flytter har valgt at indrette vores hus kun med almindelige stikkontakter.

Men jeg syns det er lidt voldsomt at man binder sig for 18 mdr. (hvem ved hvad der kan blive udviklet af andres udbydere i den tid).. Findes der et alternativ?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
31. marts 2009 - 13:15 #1
Hvor har du 18 måneder fra?

Du er "kun" bundet i 6 mdr.
Avatar billede riefie Nybegynder
31. marts 2009 - 13:46 #2
så jeg også efterfølgende ;) men søger stadig alternativer
Avatar billede thesheriff Nybegynder
31. marts 2009 - 14:08 #3
Hvad har I af behov?
Avatar billede riefie Nybegynder
31. marts 2009 - 23:30 #4
Det er vist begrænset, min kæreste ved knapt hvordan en computer forkert (har er vist omtrent den eneste 23-årige med det problem).. Og jeg bruger kun nettet til at surfe og hente musik i ny og næ..
Avatar billede riefie Nybegynder
31. marts 2009 - 23:31 #5
fungere mener jeg selvfølgelig.. Ikke forkert..
Avatar billede thesheriff Nybegynder
01. april 2009 - 06:41 #6
Så kunne I måske nøjes med et USB modem.

Det har flere teleselskaber, hvor Oister (3's discount selskab) vist er nogle af de billigste:

https://www.oister.dk/selfcare/servlet/Start
Avatar billede riefie Nybegynder
01. april 2009 - 15:08 #7
men fungere det når vi begge har en bærbar som skal kobles op?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
01. april 2009 - 15:27 #8
Nej, så skal I have hver jeres modem.

Til gengæld kan I så begge være på nettet uafhængigt af hjemmet/hinanden.