Avatar billede malatesta Nybegynder
26. marts 2009 - 22:45 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

backup wizard eller image restore?

Når man googler "backup", og lignende, så får man en masse om diskclone og image restore programmer såsom Ghost og Acronis, som dels koster penge, og dels lyder det som om de indeholder en masse funktioner, jeg ikke har brug for. Jeg vil bare gerne have en backup som gør at jeg er fri for at skulle geninstallere styresystem, drivers og lave indstillinger, hvis systemet skulle gå i ged.

Er MS' backup wizard anvendeligt og tilstrækkeligt til det?
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. marts 2009 - 22:55 #1
MS' backup wizard er ikke løsningen til dig...

Hvis du har en Seagate eller en Maxtor harddisk:
http://www.downloadsquad.com/2007/07/28/get-acronis-true-image-for-free/
Avatar billede malatesta Nybegynder
26. marts 2009 - 22:57 #2
tak for svaret. Min harddisk er ikke en af de mærker.
Avatar billede off-line Nybegynder
29. marts 2009 - 19:24 #3
Hvad med en ekstra HD? Bare den ene er en Seagate el. Maxtor,
fungerer den gratis version af Acronis.
Men nu ved jeg ikke hvilken version det er. På min computer,
er det kun den nyeste 2009, som fungerer.
Avatar billede off-line Nybegynder
29. marts 2009 - 19:31 #4
Nu har jeg prøvet at installere den gratis version af Acronis.
Det kunne jeg ikke, fordi der er en nyere version i forvejen.
Altså er det en ældre version end den nyeste. Formodentlig 11,
da min version 2009 også kaldes 12.
Avatar billede off-line Nybegynder
29. marts 2009 - 19:37 #5
Ps. Skulle du finde på, at købe Acronis, så køb den endelig fra USA.
Den koster nemlig enten 50€ eller 50$ men $ er billigere end €
Avatar billede off-line Nybegynder
05. april 2009 - 15:19 #6
Respons fra spørger?
Avatar billede malatesta Nybegynder
05. juli 2010 - 20:40 #7
Løsningen for mig blev Acronis Image Restore, som jeg vil anbefale andre som leder efter et enkelt og hurtigt backup
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. juli 2010 - 20:46 #8
Hvem skal du have svar fra?
Avatar billede malatesta Nybegynder
05. juli 2010 - 20:57 #9
hej. Meget gerne fra dig hvis du gider
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. juli 2010 - 21:28 #10
Kommer her :)