Avatar billede np3designdk Nybegynder
23. marts 2009 - 21:20 Der er 2 kommentarer

Installation af cms samt website på DotNetNuke

Hejsa,

Jeg vil høre hvordan man indstallere ens website-løsning på dotNetNuke.

Jeg er igang med at lave en hjemmeside for en kunde:
http://test.lundoconsulting.dk/Default.aspx?id=2&lau=DK

Den skal ligges ind på en dotNetNuke, som kunden har i forvejen.
Hvem har tid og mulighed for at hjælpe mig ?
Kunden ønsker løsningen færdig hurtigst muligt.

Med venlig hilsen
Nils Pedersen
nils@np3design.com
Avatar billede james_t_dk Juniormester
24. marts 2009 - 08:53 #1
Måske jeg tager fejl. Men er dotnukenet ikke et CMS? så skal du jo ikke installere websitet på det, men tilrette det til websitet.
Avatar billede np3designdk Nybegynder
24. marts 2009 - 08:57 #2
Hej,

Jo, problemet er at vi gerne vil have det website http://test.lundoconsulting.dk/Default.aspx?id=2&lau=DK + cms'et der til, koblet sammen med dotnetnukes cms/webshop.

Kan dette lade sig gøre ? Og i såfald hvem kan hjælpe ?