Avatar billede aarhus35 Nybegynder
14. marts 2009 - 21:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Excel...

Hej,

Jeg er pludselig rendt i det problem med Excel, at når jeg åbner programmet, så fungere min mus ikke efter et par sekunder. Så kan jeg ikke lukke programmet, når jeg bevæger mig rundt i cellerne, så markerer den cellerne...

Der er tale om en Microsoft Office Excel 2003...(arbejdspc)...

Derudover har jeg pludselig fået muse-problemer med mit fodboldmanager spil som jeg spiller via Steam...det er blevet super langtsom...lige et tillægsspørgsmål :-)

Hjææælp..jeg er ved at blive sindssyg.
Avatar billede mugs Novice
14. marts 2009 - 21:33 #1
Mon ikke du får bedre hjælp, hvis du opdeler dit spørgsmål i 2, og opretter dem i de rigtige kategorier?
Avatar billede aarhus35 Nybegynder
14. marts 2009 - 21:36 #2
Spørgsmålet med Steam er blot en "sidevogn", hovedproblemet er Excel...
Avatar billede mugs Novice
14. marts 2009 - 21:42 #3
Netop - Opret dit spørgsmål i Excel kategorien. Det er der Excel-eksperterne sidder.
Avatar billede aarhus35 Nybegynder
14. marts 2009 - 21:47 #4
Sorry hvis jeg har klumret i det, er helt ny herinde og var lidt i tvivl om hvor jeg skulle oprette spørgsmålet henne...
Avatar billede mugs Novice
14. marts 2009 - 21:53 #5
Du kan lukke dette spørgsmål ved at acceptere dit eget svar. Opret derefter 2 nye spørgsmål i passende kategorier. Så mener jeg, at du får bedst hjælp.
Avatar billede aarhus35 Nybegynder
14. marts 2009 - 22:07 #6
ok