Avatar billede kkaen Nybegynder
26. februar 2009 - 16:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Opsætning af server i VS2008

I sin tid oprettede jeg et web-projekt i VS2008. Jeg har lavet mange projekter sidenhen. Nu vil jeg gerne lave et nyt projekt, men når jeg gør det, så bliver det automatisk oprettet som under-bibliotek til det web-projekt, jeg oprettede for lang tid siden. Hvordan ændrer jeg dette?

Jeg har fundet adskillige artikler på nettet. Bl.a. denne:
http://learn.iis.net/page.aspx/387/using-visual-studio-2008-with-iis-70/

Men når jeg går ind i VS2008, så kan jeg ikke få sådan en omfattende PropertyPage frem. På min PropertyPage står der kun:
-References
-Build
-Accessibility
-Start Option
-MSBuild Option

Hvad gør jeg forkert? Og hvordan kommer jeg videre?
Avatar billede kkaen Nybegynder
26. februar 2009 - 16:27 #1
Ah...er det blot mig, der blandet tingene sammen? Det omtalte wen-årojekt oprettes hver gang i det samme virtuelle bibliotek. Og det er vel også det, den burde gøre. Min forvirring kommer, når jeg skal gå fra det virtuelle bibliotek over til en deployment på en virkelig server. Er det virtuelle bibliotek så ligegyldigt? Eller er navnet af det virtuelle bibliotek skrevet et sted i en konfigurations-fil i projektet, så det nøjagtig samme virtuelle bibliotek også skal oprettes på den reele server?
Avatar billede kkaen Nybegynder
30. december 2010 - 15:59 #2
lukkes