Avatar billede dmy Nybegynder
26. februar 2009 - 09:45 Der er 9 kommentarer

Gratis localhost

Jeg arbejder tit lokalt og plejer at bruge xampp, har også brugt wampp, men nu efter skift af computer, er det som om min computer som er med vista laver problemer, den vil ikke installere det ordentligt.

Nogen der har et forslag til en nemt, gtatis løsning?
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2009 - 09:52 #1
Har du prøvet et søg i google med dette?

xampp vista
Avatar billede dmy Nybegynder
26. februar 2009 - 09:54 #2
ja det hjælper ikke rigtig noget
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2009 - 09:58 #3
Avatar billede dmy Nybegynder
26. februar 2009 - 10:04 #4
Ihh det ser godt ud, den prøver jeg. Tak ;-)
Avatar billede arne_v Ekspert
26. februar 2009 - 14:02 #5
Hvis du har lidt erfaring med programmerne - er du så ikke ved at være der hvor du kan installere programmerne individuelt og få dem til at spille sammen ?

Så kan du frit vælge versioner oh konfiguration fremfor at være afhængig af en bundle.
Avatar billede tcp Nybegynder
26. februar 2009 - 19:50 #6
Her er en gaide til at komme igang

http://phpartikler.dk/artikler/installer.php
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2009 - 08:07 #7
Det er ikke altid ting lykkedes lige heldig, under Windows Wista, desværre, derfor har Microsoft fremskyndet Windows 7. Har oplevet Wista virke på en måde efter en nyinstallation, og på en anden måde efter anden geninstallation. Spørgsmålet er om der ikke kun er ganske få, som har styr på Wista, men det er ikke engang sikker. :-)
Avatar billede arne_v Ekspert
28. februar 2009 - 04:41 #8
Vista ikke Wista
Avatar billede Slettet bruger
28. februar 2009 - 12:15 #9
Ja undskyld, det mixer efterhånden med Windows Vista Windows 7, så sker det at der smutter en Wista ind også :-)