Avatar billede langkjaer Nybegynder
25. februar 2009 - 19:34 Der er 1 kommentar

trådløs køre langsomt!

Hej.

Her for et par dage siden begyndte mit trådløse internet at køre rigtig langsomt, i starten troede jeg det var min barbær der havde fået virus eller jeg noget. Så jeg formaterede den men det hjalp ikke, og jeg har prøvet at tag stikket direkte i, uden om routeren og der køre den fint nok! Så ved ikke om det er min barbær der er noget galt med eller routeren? Nogen der har en et godt forslag?
Avatar billede Vezul Nybegynder
25. februar 2009 - 19:47 #1
Hvilken slags router er det?

Tjek evt. om der er kommet nyt software til den, altså godt med uptodate firmware.

Ellers tjek om indstillingeren på den er opsat korrekt...