Avatar billede Ulle73 Nybegynder
18. februar 2009 - 10:22 Der er 1 kommentar

Hey Eksperten

Hvor finder jeg de manglende drivere til min Acer Vertion 7600GT

Hej Eksperter.

Jeg har en Acer Vertion 7600GT, med Windows XP, hvilket kører super... men inde i enhedhåndtering viser den at jeg mangler driver til 2 komponenter. Jeg har været inde på Acers hjemmeside for at finde drivere, men ved ik hvad der er for nogen jeg mangler.

1 Ethernet-Controller
2 Usb-controller
Avatar billede ladyhawke Novice
18. februar 2009 - 10:27 #1
overvej (af hensyn til dem der skal svare) at skrive en bedre overskrift til dit spørgsmål... Som du skriver, er man nødt til at åbne spørgsmålet, inden man kan se om man kan hjælpe...