Avatar billede bow Nybegynder
17. januar 2009 - 20:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Login System med mysql

X Hej

Jeg har let lidt efter Login systemer
men syndes ikke nogen er en **** værd

Så vis en har noget der er noget værd betaler jeg gerne løsepenge for det

Scripset skal kunne logge ind fra menu og kunne gemme oplysningerne COOKIE

Registerings form
Lost Password form
Aktiverings email med en code
Ret Profil
LogUd
Min 3 Grupper Gæst,Member,Admin

Håber der er en der kan fuske noget samme

Mike
dvddb.dk
Avatar billede zips Juniormester
17. januar 2009 - 20:54 #1
Blot til info selvom du har været her i mange år, læs regle 2.1.6 http://www.eksperten.dk/regler.phtml så du ikke få ballade :)
Avatar billede bow Nybegynder
17. januar 2009 - 21:01 #2
Gud ja det kan jeg godt se ja det beklager jeg
Avatar billede mindtwister Nybegynder
17. januar 2009 - 22:46 #3
Det må jo antages at dette login system skal bruges til noget bestemt, men hvis det i bund og grund handler om at sætte en variabel til 0,1,2,3 alt efter hvad brugere indtaster så send da endelig en mail til kristoffer@refunk.dk, iforvejen eksempel på eksisterende login system kan ses på freewebsite.dk, det vil selvfølgelig være nødvendigt at lave det så det passer præcis til dit system. Hvis det er mere kompliceret så kan det da også løses hvis prisen er rigtig.
Mvh.
Kristoffer Sall Hansen
Avatar billede bow Nybegynder
17. januar 2009 - 23:14 #4
kanont Mail sendt :)
Avatar billede giannidk Nybegynder
18. januar 2009 - 19:51 #5
hej, hvis du har endnu ikke fundet en løsning, send mig en email til gianni@ambronet.dk
Jeg hjælper gerne.

VH
Gianni
Avatar billede bow Nybegynder
18. januar 2009 - 20:16 #6
Yes mail sendt
Avatar billede bow Nybegynder
19. januar 2009 - 18:39 #7
Tak for de mange gode svar
Men fik et godt tilbud på udvikleren

Lukket