Avatar billede lasse103 Nybegynder
15. januar 2009 - 22:51 Der er 3 kommentarer

Hvordan laver man en indkøbskurv i asp.net

jeg er ved at lave en side hvor jeg skal have en indkøbskurv som køer i gemmen min database. det skal være sådan at man kan klik på en knap på mit produkt som sender en den vare over min indkøbskruv og over i hjørenet skal der være en der viser hvor mange ting man har lagt ind.
Avatar billede keysersoze Guru
15. januar 2009 - 23:01 #1
det du spørger om er umuligt at svare på - eller, måske ikke ligefrem umuligt men der findes næsten uendeligt mange måder at gøre det på og for at finde en korrekt løsning kræver det meget kendskab til dit nuværende setup.

En mulighed du kan kigge på er TheBeerHouse - et e-commerce starter-kit hvortil der også er skrevet en hel bog. Men at kigge på den løsning kan lige så vel være total spild af tid som det kan være den rigtige løsning.
Avatar billede lasse103 Nybegynder
15. januar 2009 - 23:57 #2
jeg Skal have hjælp til at lave en Session variable og hvordan man læser og skriver data til array måske
Avatar billede arne_v Ekspert
16. januar 2009 - 00:23 #3
Hvis du vil gemme kurven i database skal du vel ikke bruge session !?

Men hvis du vil bruge session er det bare at referere til:

Session["noget"]

Og du skal næppe bruge array - snarere en collection af en egen klasse.

ASP.NET er ikke som ASP.