Avatar billede apgo Nybegynder
08. januar 2009 - 10:56 Der er 2 kommentarer

ip opkobling.

Jeg har deltaget i en debat på en offentlig hjemmeside. Der er nu sket det at min ip adresse er blevet udlukket det pågældende sted.
Har jeg nogen muligheder får selv at åbne igen, måske af nogle omveje ?
Avatar billede dragonknight Juniormester
08. januar 2009 - 11:10 #1
Nej, men du kan måske få en anden IP adresse.
Det afhænger af hvem din udbyder er, og om du har fst IP adresse. Langt de fleste har ikke fast IP adresse, og er du en af dem, kan du slukke for strømmen til dit modem/router en halv til en hel time. Når du tænder den igen, er der stor sandsynlighed for at din IP adresse er blevet tildelt en anden, og du vil derfor modtage en ny.
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
08. januar 2009 - 11:22 #2
Hvis de andre ikke gider høre på dig, så er det måske bedre bare at holde sig væk? Jeg mener, du får da ikke meget ud af at gå igennem en masse bøvl for at komme ind et sted hvor du er uønsket...