Avatar billede petersen Novice
05. januar 2009 - 18:17 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne vedhæftede filer.

Jeg kan ikke åbne vedhæftede filer i mails, lavet som worddukoment.
Jeg har installeret word 2007, why?
Avatar billede vejmand Juniormester
05. januar 2009 - 19:36 #1
Hvilket mail-program?
Hvilket OS? ( XP, Vista eller ?)
Hvilken fejlmelding?
Avatar billede petersen Novice
05. januar 2009 - 19:46 #2
Ja, hotmail, vista og den bliver ved med at starte fotfra med åbn. osv.
Avatar billede vejmand Juniormester
05. januar 2009 - 19:49 #3
Kan du gemme den på harddisken, og så åbne den derefter?
Avatar billede vejmand Juniormester
05. januar 2009 - 19:50 #4
PS: Er det Internet Explorer 7, eller hvilken browser bruger du?
Avatar billede petersen Novice
06. januar 2009 - 14:50 #5
Ved ikke om det explorer 7.0, pc`en er 2 år. Har forsøgt at gemme den et andet sted og så åbne den derfra, men med samme resultat.
Avatar billede vejmand Juniormester
06. januar 2009 - 15:40 #6
Er det en .doc eller en .docx fil?

Hvad hvis du, efter du har gemt den på computeren, enten:
Højreklik på filen -> Åbn med -> Vælg Word
Eller:
Åbn Word først -> Brows frem til filen -> Åbn den derfra
Avatar billede petersen Novice
06. januar 2009 - 15:53 #7
prøver
Avatar billede petersen Novice
06. januar 2009 - 16:04 #8
Kan ikke vælge word og kan ikke finde ud af at browse frem til den i word. Det er en doc fil.
Avatar billede vejmand Juniormester
06. januar 2009 - 16:16 #9
"Kan ikke vælge word " >> Ikke forstået???

"kan ikke finde ud af at browse frem til den i word" >> Klik oppe i venstre hjørne -> Åbn -> Brows frem til den mappe du har gemt den i -> Vælg filen.

Jeg har ikke 2007 på denne computer, så jeg kan ikke huske hvordan knappen oppe i venstre hjørne ser ud, men det er jo som du vil åbne en hvilken som helst fil fra Word.
Avatar billede vejmand Juniormester
06. januar 2009 - 16:19 #10
Er det din egen computer, eller er det en arbejds-computer?

Hvis det er en arbejdscomputer, kan systemadministratoren sætte begrænsninger på, hvilke type filer der må åbnes....
Avatar billede petersen Novice
06. januar 2009 - 16:35 #11
Jeg fik den åbnet i word efter din anvisning, så tusind tak. Point, ja, send et svar. tak
Avatar billede vejmand Juniormester
06. januar 2009 - 16:38 #12
Velbekomme, svar kommer her.  :-)