Avatar billede bibelskolen Nybegynder
27. juni 2001 - 15:17 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

no title

hvorfor står der NO  TITLE  som overskrift på en del af de fundne steder  fra mine hjemmesider, når jeg finder dem i en søgemaskine?

hvordan får jeg en tittel ind?
Avatar billede qzar Nybegynder
27. juni 2001 - 15:18 #1
Hmm.........<title>Dintitelforsygt</titel>
Avatar billede kapla Nybegynder
27. juni 2001 - 15:22 #2
Det kan du ikke
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. juni 2001 - 15:23 #3
Og ellers kan du også prøve at lave nogle metatags på www.metamaten.dk .
Avatar billede utah2000 Nybegynder
27. juni 2001 - 15:46 #4
Put dette ind i dit <head>
<META NAME=\"Title\" CONTENT=\"TITLEN_PÅ_DIT_SITE\">
Avatar billede theartist Nybegynder
27. juni 2001 - 16:38 #5
Det er denne du bare mangler, når crawlerne har været forbi: <title>Titel på din side</title>. Hvis dy skynder dig lidt, så får du det nok snart ændret i søgemaskinerne, hvor de største af dem som regel indekserer mellem den 20. og den 30. i måneden.

Den skal placeres her i dine sider:

<!DOCTYPE HTML PUBLIC \"-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN\">

<html>
<head>
    <title>Titel</title>
</head>

<body>

</body>
</html>