Avatar billede gomez.dk Nybegynder
20. oktober 2008 - 11:01 Der er 5 kommentarer

SLI - hvor mange skærme kan tilsluttes

Hvis jeg sætter 2 grafikkort op i SLI, begge med 2 DVI udgange. Kan jeg så sætte 2 alm skærme til via DVI, samt et TV via DVI (DVI til HDMI) - Altså, hvis jeg vælger en SLI løsning, kan jeg så bruge alle udgangene på de 2 grafikkort jeg vælger?
Avatar billede pidgeot Nybegynder
20. oktober 2008 - 11:07 #1
Mens SLI er aktiv, vil kun den ene udgang kunne bruges. Når SLI ikke er aktiv, kan alle udgangene bruges.

Citat fra NVidia's FAQ (http://www.slizone.com/page/slizone_faq.html#s7):

How many monitors are supported when running in SLI mode?
When in multi-GPU mode, SLI currently supports one monitor. When in single-GPU mode, users have the ability to use all of the connectors on their GPUs to connect to monitors using NVIDIA® nView® multi-display technology and Windows built-in multiple display support.

Man kan evt. bruge en ekstra, ikke-SLI-anvendende grafikkort hvis man vil have en ekstra skærm kørende samtidigt med SLI.
Avatar billede gomez.dk Nybegynder
20. oktober 2008 - 11:12 #2
Super, tak for det.
Avatar billede gomez.dk Nybegynder
20. oktober 2008 - 11:16 #3
Kan ikke give point før du poster det som svar.
Avatar billede pidgeot Nybegynder
20. oktober 2008 - 11:24 #4
Var egentlig meningen jeg ville have gjort det med det samme i dette tilfælde, men så kommer det her :)
Avatar billede gomez.dk Nybegynder
20. oktober 2008 - 12:07 #5
Hehe, ok. Tak for det ihvertfald.