Avatar billede iwand Nybegynder
07. oktober 2008 - 14:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

security warnings i db

Hej
Jeg har brug for en hjælp,
jeg har lavet en knap i databasen hvor når man klikker på knappen så kommer man i et folder på et drev på en server, men hver gang jeg vil ind på den folder så dukker der en warning op om jeg er sikker på at jeg vil derind da der kan være data som kan beskade min computer (der kan jeg trykke på ja jeg er sikker på at jeg vil derind) men det er ret irriterende i længden. Kan man et eller andet sted i Access eller andre Office programmer angive hvilke sikkerheds warnings vil jeg slukke for??
Avatar billede mugs Novice
07. oktober 2008 - 16:10 #1
Jeg er ikke sikke rpå, at denne vil fungere i denne sammenhæng. Men du kan slå Access indbyggede advarsler fra med denne:

docmd.setwarnings false
din kode
docmd.setwarnings true

Husk ALTID at sætte warninge til true ige, da de ellers forbliver frakoblede i HELE applikationen.
Avatar billede iwand Nybegynder
08. oktober 2008 - 08:20 #2
Det har jeg prøvet, og det virker ikke, så jeg tænkte om der er et eller andet opsætning i office hvor man kan slukke for security warning ang åbning af foldere.