Avatar billede anders_cp Nybegynder
30. september 2008 - 13:31 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Visual Studio 2005, vil ikke "runne"

Jeg sidder fast i et problem. Pc’en gik ned og jeg kan nu ikke køre det kompilerede. Har prøvet alt muligt – synes jeg. Her er fejlen:

Fejl start:

---------------------------

Microsoft Visual Studio

---------------------------

A project with an Output Type of Class Library cannot be started directly.

In order to debug this project, add an executable project to this solution which references the library project. Set the executable project as the startup project.

---------------------------

OK

---------------------------

Fejl slut
Avatar billede aaberg Nybegynder
30. september 2008 - 13:35 #1
Højreklik på din webside i solution exploren og tryk "Set as StartUp Project"
Avatar billede jokkejensen Novice
30. september 2008 - 13:39 #2
"add an executable project" <-- tror ikke han har noget der kan "præsenteres" ...
Avatar billede anders_cp Nybegynder
30. september 2008 - 13:55 #3
aaberg_cc - det har jeg prøvet..
jokkejensen - Vil du skære det ud i pap for mig? Hvor Adder jeg et excutable project?
Avatar billede anders_cp Nybegynder
30. september 2008 - 14:11 #4
ok, nu er jeg med højreklik på projektet og vælg "Set at start-up project".
jokkejensen, du ledte mig på vej. Læg et svar ;)
Avatar billede aaberg Nybegynder
30. september 2008 - 14:42 #5
--ok, nu er jeg med højreklik på projektet og vælg "Set at start-up project".--

Ehh, var det ikke det jeg foreslog, som du skrev at du har prøvet?
Avatar billede jokkejensen Novice
30. september 2008 - 15:47 #6
Det jeg mente var at "Add an executable project", må vel betyde at der skal tilføjes et project der kan "præsenteres" (web, winform, console app osv.), før man kan højre klikke på noget.

Jeg var ikke ude efter points, så bare bare giv aaberg. :)

Vh.
Avatar billede anders_cp Nybegynder
30. september 2008 - 15:56 #7
aaberg_CC -->
Jo du har fuldkommen ret. Det er mig, som ikke læste hvad du skrev. Jeg troede du mente at højreklikke på en webside og sætte som startSIDE. Sorry.. og jo du har fortjent pointene. Læg et svar ;)
Avatar billede anders_cp Nybegynder
30. september 2008 - 15:57 #8
.. og tak for hjælpen - til jer begge. det er trods alt det vigtigste for mig ;)
Avatar billede aaberg Nybegynder
30. september 2008 - 16:04 #9
:-)