Avatar billede hrc Mester
29. september 2008 - 10:13 Der er 1 løsning

Fjerne fuldtekstsindeksering fejler

I MSSQL 2000's Enterprise Manager højreklikker jeg på tabellen og vælger "Remove FTI from a table...". Svarer ja, men får så denne meddelelse:

SQLSTATE 42000
"Error 7605: Full-text catalog 'xx' has been lost. Use sp_fulltext_catalog to rebuild and to repopulate this full-text"

Det ser ikke ud til indekseringen forsvinder og så kan jeg ikke lave den rettelse i tabellen jeg vil (vil ændre datatype fra Varchar til en AdresseType jeg selv har oprettet)
Avatar billede hrc Mester
29. september 2008 - 10:50 #1
OK. Jeg har fikset det. Kørte, som der stod, en sp_fulltext_catalog 'xx', 'rebuild' hvorefter jeg kunne slette det.