Avatar billede smoelf1987 Nybegynder
25. september 2008 - 09:05 Der er 3 kommentarer

Random funktion

Har den her filmdatabase som skal læse en random filmtitel ud men pt. får jeg en random filmgenre ud nogen der kan fortælle mig hvor jeg har skrevet forkert?

SELECT TOP (1)
    Movie.MovieID, Movie.MovieNavn,Movie.GenreID, Movie.MovieGenreID,
    Genre.GenreNavn, MovieGenreRelation.MovieGenreID AS Expr1
FROM     Movie
INNER JOIN
    MovieGenreRelation ON Movie.MovieID = MovieGenreRelation.MovieID CROSS JOIN
    Genre
ORDER BY NEWID()
Avatar billede smoelf1987 Nybegynder
25. september 2008 - 11:15 #1
Virkelig ingen som kan hjælpe mig?
Avatar billede smoelf1987 Nybegynder
25. september 2008 - 15:25 #2
Har nu forhøjet point fra 50 til 100 i håbet på hjælp snarest
Avatar billede HenrikSjang Nybegynder
25. september 2008 - 19:30 #3
Hvorfor hulen laver du en CROSS JOIN??