Avatar billede bondester Nybegynder
14. september 2008 - 17:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

FormatNumber melder fejl

Hey

Jeg har igennem længere tid haft en side kørende som holdt noget regnskab for mig. På siden har jeg brugt funktionen FormatNumber, men pludselig er siden begyndt at melde fejl... Uden jeg har rørt ved noget af koden! Nu har jeg så forsøgt alt muligt, men er kommet frem til at jeg måske har for høje variabler til den funktion.

Kan det passe, og er der evt. en anden funktion der gør det samme og kan klare højere variabler??

/ Bondester
Avatar billede w13 Novice
14. september 2008 - 19:17 #1
For at kunne hjælpe bliver vi nødt til at se, hvordan du bruger funktionen, og hvilken fejl du får.
Avatar billede mbsnet Nybegynder
15. september 2008 - 10:11 #2
Der er en lignende funktion her: http://www.mbsnet.dk/?doc=58
Avatar billede w13 Novice
27. september 2008 - 13:35 #3
Kommet videre?
Avatar billede bondester Nybegynder
22. oktober 2010 - 16:35 #4
Fik det aldrig til at fungere... Hvis I ønsker point smid svar, ellers lukkes spørgsmålet den 24. okt 2010!
Avatar billede w13 Novice
22. oktober 2010 - 20:40 #5
Ikke til mig, tak! :)
Avatar billede bondester Nybegynder
24. oktober 2010 - 17:07 #6
Lukkes!