Avatar billede rasmusdk Nybegynder
13. september 2008 - 12:51 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

22 / 20 tommer tft skærm med tv tuner.

Jeg skal have ny skærm til kontoret (som også er mit soveværelse) og overvejer at købe en skærm med tv tuner indbygget.

jeg vil helst have en 22 tommer skærm som fx Samsung SyncMaster T220HD. og vil høre om der er nogen der har nogle alternativer til det. eller nogle forslag.

Der er også en Samsung SyncMaster 2032MW som så kun er 20 tommer. og ikke meget billigere.

mvh
Rasmus
Avatar billede Jensen DK Novice
13. september 2008 - 13:04 #1
Du kan købe en billigere skærm til computeren og så investere i en tv tuner til USB porten, som understøtter MPEG 4 som bliver den nye standart, fra november 2009 du kan købe en Deltaco for 299,00kr www.deltaco.dk
Avatar billede rasmusdk Nybegynder
13. september 2008 - 13:10 #2
ja har også tænkt den løsning.. men de usb tunere jeg har set og prøvet har ikke været så gode og så skal computeren også være tændt.
Avatar billede Jensen DK Novice
13. september 2008 - 13:19 #3
Det er fordi den digital tuner der sidder i tv idag er MPEG 2 og kører kun i et begrenset omfang om et år.
Sender lige noget om Deltaco om et øjeblik.
Avatar billede rasmusdk Nybegynder
13. september 2008 - 13:20 #4
jeg har forrsten også yousee kabel tv..  har det noget at sige ?
Avatar billede Jensen DK Novice
13. september 2008 - 13:25 #5
Åbner med Adobe reader, det varer et øjeblik før billedet åbner.
http://www.gratisupload.dk/download/15731/
Avatar billede Jensen DK Novice
13. september 2008 - 13:32 #6
Med kabel tv kan du nok stadig se tv efter november 2009 de fleste fladskærme med tuner ligger fra ca. 3000,00kr. og opefter prøv og kig hos ELgiganten har gode tilbud hele tiden se efter Sony eller Panasonic og samsung, og hold dig langt væk fra prosonic fra Bilka og Føtex.
Avatar billede rasmusdk Nybegynder
08. oktober 2008 - 20:30 #7
Silbidor. kan du ikke komme med et svar ? løsningen blev jeg købte en alm skærm uden tuner.. :-)

tak
Avatar billede rasmusdk Nybegynder
13. oktober 2008 - 21:33 #8
jeg lukker/afslutter denne tråd hvis der ikke kommer svar inden 7 dage. :)
Avatar billede Jensen DK Novice
17. oktober 2008 - 06:22 #9
Lægger et svar, har været på ferie derfor længe om at svare.