Avatar billede alloedee Nybegynder
11. september 2008 - 13:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problemer med tv signal Geforce 66000

Hej

Jeg har lige geninstalleret windows, og efter det hentede jeg en ny driver ned til mig Geforce 6600. Nu kan den bare ikke vise et billed på mit fjernsyn f.eks via dualview.

Jeg har lidt på fornemelsen det har noget med signalet at gøre, for når jeg forsøge at ændre signal format til denmark pal/g eller pal/b, sker der godt nok lidt når jeg trykker på apply, men den ryger bare tilbage på standarden: conutry: Any format: M/NTSC istedet for Pal/g.

I den gamle version stod der automatik på autodetect, men det kan jeg heller ikke vælge nu. Forresten er der bare en masse prikker og strejer på tv'et, og tv'et virker fint under boot, det er kun inde i windows den fucker.

What to do? Please help
Avatar billede alloedee Nybegynder
11. september 2008 - 13:35 #1
edit:stod den per automatik, skulle der stå
Avatar billede Jensen DK Novice
11. september 2008 - 13:42 #2
Den skal stå til pal B.
Avatar billede c-holst Novice
11. september 2008 - 13:43 #3
kunne forstille mig, at du kan blive nødt til at gå en enkelt eller 2 driverversion tilbage.
http://www.nvidia.com/object/winxp-2k_archive.html

genstart i fejlsikret

afinstaller den nuværende via tilføj fjern

genstart normalt

installer den oprindelige driver igen

hvis det virker kan du så prøve dig frem i denne liste. Det er ikke altid nyere drivere virker optimalt med ældre kort som dit nu er blevet
Avatar billede Jensen DK Novice
11. september 2008 - 13:48 #4
Er det denne driver dhar hentet, det er den sidste nye.
http://www.nvidia.com/object/winxp_175.19_whql.html
Hvis ja kan det være at du skal hente en ældre driver, den som hedder 93.71
Avatar billede alloedee Nybegynder
11. september 2008 - 14:04 #5
Ok prøver med 93.71
Avatar billede alloedee Nybegynder
11. september 2008 - 14:14 #6
Ok det virker med 93.71, tusinde tak

Hvem skal ha point?
Avatar billede Jensen DK Novice
11. september 2008 - 14:19 #7
Det var den jeg kom med.