Avatar billede kasperzacho Nybegynder
03. september 2008 - 15:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort væk?

for et par månder siden kom jeg ved en fjel til at slette mit grafikkort på min bærbar så jeg ikke kunne spille cs i openGl men kun i software det var selvfølge neden men trode ikke jeg kunne gøre noget ved, men så kom vi i en sank om pc'er og så sage en jeg går i klasse med at det bare var en genvej jeg havde slettede nu har jeg så prøvet og finde den men unden held håber i kan hjælpe mig.

jeg har en Acer Aspire 7110 med windows xl, men ved ikke hvad grafik koret er.

håber i kan læse det..
Avatar billede kasperzacho Nybegynder
03. september 2008 - 15:13 #1
slettede det i tilføj/fjern
Avatar billede nopsen Ekspert
03. september 2008 - 15:49 #2
du kan finde og geninstallere driverne til din maskine her

http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_7110.html

i boksen til windows xp, scroller du ned til dem der hedder enten vga intel eller vga nvidia, en af dem er til grafikkortet på din bærbar.
Avatar billede kasperzacho Nybegynder
03. september 2008 - 16:53 #3
takker :P
Avatar billede kasperzacho Nybegynder
03. september 2008 - 17:03 #4
er det meningen at jeg ikke skal accepter noget gør den det slev eller gør jeg noget forkert for jeg syntes ikke der sker noget
Avatar billede kasperzacho Nybegynder
03. september 2008 - 17:04 #5
skal jeg bare trykke save og så ikke mer ?
Avatar billede kasperzacho Nybegynder
03. september 2008 - 17:05 #6
eller downlode.. :P
Avatar billede nopsen Ekspert
04. september 2008 - 15:37 #7
du markerer filen, så kommer den og spørger om du vil gemme filen, gem den et sted hvor du kan finde den, derefter pakker du filen ud og kører setup.exe