Avatar billede jaa1972 Nybegynder
25. august 2008 - 00:19 Der er 1 kommentar

Digital ur - Dato

Hej Nørder

Jeg vil gerne have et live digital ur og en dato på min side.

Uret skal vise tiden med 24 timers ur samt med sekunder.

Når klokken slår 24:00:00 skal datoen automatisk skifte til næste dag.

Er der nogen som har et skript liggende eller gider skrive hvordan jeg skal gøre for at få det til at virke.

send eventuelt script til kontakt@4460.dk

på forhånd tak.
Avatar billede w13 Novice
25. august 2008 - 11:20 #1
Kigget på: http://www.google.com/search?q=javascript+digital ?

Det første link ser godt ud, synes jeg.