Avatar billede kli Nybegynder
18. august 2008 - 10:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Word Perfect Office 2000

Hej jeg har en pc med WordPerfect Office 2000 (standard academic)
Problemet er når bruger skal åbne programmet så skriver den:

WORDPERFECT KAN IKKE INITIALISERE SKABELONER: DE MEST      SANDSYNLIGE ÅRSAGER UTILSTRÆKKELIG HUKOMMELSE

Tror det er et problem med profilen, fordi når det bliver prøvet på en anden computer gør den det samme med hendes profil men ikke med andres profiler (alle køre med roaming profiles)
Avatar billede kli Nybegynder
18. august 2008 - 15:02 #1
Ingen hjælp ? =/
Avatar billede kli Nybegynder
21. august 2008 - 15:13 #2
Gætter på ingen har læsningen =(