Avatar billede jimmydk Nybegynder
14. august 2008 - 21:38 Der er 1 løsning

Slet indhold i sitemap

Hej

Har et lille problem med mit cms

Når der oprettes en ny side, skal mit sitemap opdateres

Problem ligger så i at det indhold som er der allerede skal slettes, således at det er opdateret.

Der er givet skriverettigheder til filen, men hvis den slettes ryger de desværre samtidig.

Så løsningen med at slette det og opret en nyt hver gang dur ikke.

Så jeg skal kunne slette indholdet inden jeg skriver det nye.!
Kan det lade sig gøre.?
Avatar billede jimmydk Nybegynder
08. februar 2009 - 14:55 #1
har løst problemet