Avatar billede xanthom Nybegynder
14. august 2008 - 18:53 Der er 3 kommentarer

Pixel på min bærbars skærm kan ikke skifte farve

Hej

Jeg har et problem med min skærm på min bærbare "Dell Inspiron|6400"
Problemet er at der på skærmen er nogle vandrette linier som ikke kan skifte farve, men bliver ved med at være hvide, lige gyldigt hvad jeg har kørende på computeren.

Ville høre om det er noget jeg selv kan fixe, eller om den skal sendes til reperation
14. august 2008 - 19:32 #1
.. det ska' du ikke forvente at kunne fixe selv!
Avatar billede xanthom Nybegynder
14. august 2008 - 23:48 #2
Kan det så overhovedet svare sig at få det lavet, eller burde man kigge efter en ny? Den er 2½ år gammel, så dvs. garantien er lige akkurat løbet ud :\
15. august 2008 - 13:25 #3
NY spand !!!