Avatar billede viuf Juniormester
08. august 2008 - 10:57 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

formindske side

Hej
Lavet side (tfc98.dk), har en frame i midten hvor jeg linker nogle sider til.
Kan man formindske disse sider så de passer i framen??
(håber i forstår)
TAK
Avatar billede dytti Novice
09. august 2008 - 10:20 #1
Hvis jeg har forstået dig rigtigt, så sætter du bredden, på de sider som skal passe i frame til 100%
Avatar billede viuf Juniormester
09. august 2008 - 14:33 #2
Ikke skrevet nok til spørgsmålet.

I www.tfc98.dk - kamp efterår 2008 - hold1 er der et link til en sbu-side. Ved tryk på linket bliver siden vist i framet. Det er den side jeg gerne vil have formindsket/tilpasset til framet.
Kan i hjælpe???
Avatar billede olebole Juniormester
09. august 2008 - 17:40 #3
<ole>

- hjælpe med hvad? Hvad mener du med, at siden ikke passer til din frame?

/mvh
</bole>
Avatar billede viuf Juniormester
09. august 2008 - 18:09 #4
vil gerne have den viser hele siden (så man ikke skal scrolle til siden for at se det hele)
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
09. august 2008 - 18:28 #5
Det kan du ikke i din frame.. Den eksterne side bliver jo vist i din frame, så hvis din frame er 500px bred, og siden du henter er 700px bred får du jo et problem :)
Avatar billede olebole Juniormester
09. august 2008 - 18:49 #6
Skal du da scrolle til siden? Det skal jeg ikke  =)
Avatar billede viuf Juniormester
09. august 2008 - 19:06 #7
ja hvis du du trykker ind på sbu´s side (kamp efterår 2008 - hold1 - link til sbu)
Avatar billede olebole Juniormester
09. august 2008 - 19:09 #8
Jeg ser ikke det, der ligner en vandret scrollbar i IE7 eller FF under WinXP
Avatar billede olebole Juniormester
09. august 2008 - 19:13 #9
Ahhh ... nu forstår jeg, hvad du mener. Det kan du ikke gøre noget ved. Det skal gøres i dokumentet på SBU's server  =)
Avatar billede viuf Juniormester
09. august 2008 - 19:32 #10
ok
troede man kunne gøre noget så siden rettede sig ind efter framen
Avatar billede viuf Juniormester
24. april 2010 - 07:50 #11
lukket