Avatar billede pepsiman Juniormester
07. august 2008 - 12:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hvor kan jeg henter WYSIWYG eller text editor?

Hej.

Jeg har leder efter text editor i net, det er mange bud mellem at vælge..jeg ved ikke hvor man can henter det.
jeg har set det under DM's hjemmesider,men det kostet noget.
det vil være gratis. :)

Ved nogen herinde at hvor man henter det?Og det skal passer til DM cs3.
Jeg vil gerne bruger det under admin-området.selvfølge også weblog. webblog kan ventes senere.

tak

ps. nu på frokost
Avatar billede keysersoze Guru
07. august 2008 - 13:02 #1
ved ikke om jeg helt forstår dit spørgsmål - men gætter jeg rigtigt så kig her; www.fckeditor.net
Avatar billede pepsiman Juniormester
07. august 2008 - 20:55 #2
Hej Key.
ja,det er det,jeg vil bruger.

jeg har prøvet at installle fckeditor til dreamweaver,men det gik ikke.

har du noget ide? :D
Avatar billede keysersoze Guru
07. august 2008 - 22:29 #3
jeg tror ikke så meget det handler om at indstille fckeditor, eller en hvilken som helst anden editor, til DW - det handler kun om at indstille selve editoren og så indlejre den på en side.

Uden nærmere info er det i hvert fald umuligt at komme med idéer - men ved at følge deres manual til det pågældende sprog du kører med burde det kunne lade sig gøre.
Avatar billede pepsiman Juniormester
09. august 2008 - 13:21 #4
Hej key.

jeg har fundet text editor frem i netten. det hedder TDE website Editor
Og må betaler for det. kun 184 kr. jeg er tilfreds med det indtil nu. jeg arbejder stadig med at forstår hvordan man bruger website editor.

Hvis andre vil ser på det og læser her: http://www.topdreamweaverextensions.com/website-editor

jeg lukker her..

du får point,selv om du hjælper ikke så meget. pyt.
Avatar billede keysersoze Guru
10. august 2008 - 11:16 #5
svar
Avatar billede pepsiman Juniormester
10. august 2008 - 11:46 #6
Jeg har kontakte support fra dreamweaver i går.  now no problem..
jeg glæder mig til at bruger det.