Avatar billede cowfoot1 Nybegynder
23. juli 2008 - 14:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skæm ude foran mødelokaler der viser kalenderen fra Exchange

Hej Eksperter

Jeg har tænk på om der findes en smart løsning på at have en lille 9" computerskærm ude foran vores mødelokaler der viser kalenderen og hvem der har booket lokalet hvornår på vores Exchange Server.

Er der nogen der har erfaringer, programmer eller des lige på dette område?

Den nemme løsning er naturligvis at sætte en computer op der viser bare kalenderen i Outlook, men jeg håbede på en lidt mere elegant løsning på visningsformen af kalenderen.
Avatar billede kedde65 Praktikant
25. juli 2008 - 15:29 #1
Har du adgang til Outlook Webmail fra den computer udenfor lokalet?
Avatar billede cowfoot1 Nybegynder
26. juli 2008 - 21:39 #2
Ja - jeg har i princippet alle muligheder da jeg hverken har skærm eller computer på nuværende tidspunkt, men overvejer at anskaffe dette så alle visuelt kan se om lokalet er optaget og hvis så - af hvem.
Avatar billede cowfoot1 Nybegynder
08. oktober 2008 - 21:37 #3
Come on ... der må da være nogen herinde der har set en lækker løsning på en arbejdsplads eller et konsulenthus. Er der ingen der har venner hos Microsoft, Maersk eller Kunde og Co.?
Avatar billede kedde65 Praktikant
08. oktober 2008 - 21:52 #4
Jamen altså - jeg kender ikke umiddelbart programmer der viser det mere lækkert, men hvis du har adgang til din kalender via webmail, så kan man selv programmere en webside der viser data fra kalenderen... så kan du få det i det design, du ønsker.

/Christian
ck@officekonsulenterne.dk
Avatar billede cowfoot1 Nybegynder
04. januar 2012 - 10:13 #5
'lukket på grund af alder'