Avatar billede pjuskefuglen Nybegynder
19. juli 2008 - 10:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Flash - afinstallere seneste opdatering?

Da jeg startede min pc i morges dukkede en boks op, med at der var en update til Adobe Flash player. Ja, tak - den blev downloaded og efter genstart af pc skulle alt så være ok. Men nu kan jeg se, at når jeg går på diverse hjemmesider i IE / så vises de ikke rigtigt.
Går jeg ind på hjemmesiderne igennem Firefox er der ingen problemer.
Derfor vil jeg gerne afinstallere seneste opdatering.
Er der nogen der ved hvordan man gør det?
Avatar billede giorgio Nybegynder
19. juli 2008 - 11:01 #1
Avatar billede pjuskefuglen Nybegynder
19. juli 2008 - 11:18 #2
Afinstallerer den bare seneste opdatering, eller hele programmet flashplayer? Hvis det sidste, så skal jeg vide, hvilken version af Flash jeg så efterfølgende skal downloade.
Avatar billede pjuskefuglen Nybegynder
19. juli 2008 - 12:03 #3
tak for svaret
Avatar billede pjuskefuglen Nybegynder
19. juli 2008 - 12:04 #4
gjorgio - kan du ikke lige skrive igen - så jeg kan give dig point?
Avatar billede giorgio Nybegynder
19. juli 2008 - 12:57 #5
det kommer her
Avatar billede pjuskefuglen Nybegynder
19. juli 2008 - 13:24 #6
tak