Avatar billede playwithme Nybegynder
16. juli 2008 - 22:10 Der er 5 kommentarer

Kan man flytte en eksisterende wenshop til en webshop løsning??

Hej Eksperter..

Jeg har lige hentet E-Pusher light af nysgerrihed og på den måde fundet frem til dene side, da I anbefales..

Min fortvivlelse/problemstilling går på:

Jeg har en eksisterende webshop, bygget op fra bunden af min veninde og jeg, ja 2 tøser med en idé! Jeg er den med idéen og mulighede, veninden er den der kan en smule med web-opbygning osv.
Men Idéen virker og shoppen kører, MEN jeg vil nu gerne oprette en søstershop til den eksisterende - DOG vil jeg gerne gøre det via en webshop løsning, da den nuværende har mange mangler, som desvære ikke kan tilføres, uden at det er noget meget tidskrævende bøvl. og jeg derfor er meget afhængig af min venindes tid.

Men hvad skal jeg vælge? Dandomain, Goldenplanet, ScanNet ?
Hvem har hvad jeg skal bruge til at køre en shop med salg af lingerie? behøver ikke en masse tilvalgsmoduler mv. Bare det grundlæggende, søgefunktion, hurtig oprettelse og meget gerne NEM overskuelig design/opbygning af udseendet. Hvis jeg selv skal lave det:p
Koster det ekstra at få flyttet billeder over, hvis man kan det?
Har PBS aftale til den eksisiterende shop allerede, kan den flytte med på de ny side evt?

Min idé går på at få oprettet denne søster-side, og derefter flytte min nuværende side over på samme webløsning, så jeg har 2 shops - 1 med lingerie og 1 med sexlegetøj!

Men jeg kender ikke rigtig de forskellige udbydere, og bliver meget forvirret over alt de tilbyder og har med i de forskellige løsninger.

Håber altså Eksperterne kan guide mig lidt på vej...

Til sidst vil jeg lige sige at jeg HAR oprettet demo-shops ved de forskellige for at se det an - Umiddelbart virker de alle overskuelige og nemme at lære på ryggraden, men hvad ligger nr.  på anbefalingslisten? Pris, overskuelighed/brugervenlig, de nødvendige værktøjer osv.

Håber inderligt i kan hjælpe mig, for hopper snart ud i det! ;)

På forhånd tak..

Mvh Thea
Avatar billede playwithme Nybegynder
16. juli 2008 - 22:12 #1
Stave som de blinde de slås, men I vd hvad jeg mener:p
Avatar billede playwithme Nybegynder
16. juli 2008 - 22:21 #2
Det kører rigtig or truten her...

Lige et spørgsmål mere:

Mht. til designet - Kan man så kun bruge de forskellige skabeloner som de har til rådighed de forskellige steder? Syntes nemlig de er svære af tilpasse, da jeg gerne vil beholde lidt a la det nuværende design OG er der nogen som har en gør-det-selv for dummies til en måde jeg nemt kan får det til at se ud som jeg gerne vil?
Avatar billede keysersoze Guru
17. juli 2008 - 17:08 #3
Hvis du bare skal have en standard-shop er forskellen på dem du nævner ikke nævneværdig - det vigtigste du nok skal kigge på er hvor god søgemaskinoptimeringen er på de enkelte og et forsigtigt gæt vil lyde på at det er DanDomains løsning der lige pt er længst fremme på det punkt.

Jeg tror ikke der er nogle muligheder for at flytte billeder med videre over uanset hvad du vælger af løsning - der gælder det nok bare om at komme igang.

Du bør godt kunne flytte PBS-aftalen med over - men nok ikke benytte den på begge sider samtidig. Du er i hvert fald tvunget til at køre en ny betalingsløsning, men dette bør en ny udbyder af webshoppen let kunne forklare dig.
Avatar billede cybermike Nybegynder
27. juli 2008 - 13:11 #4
Har du overvejet at få udarbejdet en specialsyet webshop så den passer præcis til dine behov?

Det er lykkedes os at bringe priserne ret langt ned på den slags, du kan evt. hive at i mig på 70 220 627 eller mail@mc-solutions.dk så kan vi lige tage en snak om det :)
Avatar billede keysersoze Guru
08. september 2008 - 10:41 #5
lukketid?