Avatar billede thezhunter Nybegynder
13. juli 2008 - 23:37 Der er 2 kommentarer

nogle gode råd til gamer pc

har brug for lidt hjælp til en gamer pc. gerne samle selv. så vis den kan kører crysis på max eller nogle af de nyer spil men helst til en pris til max 10000-11000kr
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. juli 2008 - 11:48 #1
Til den pris kan du næsten få det du ønsker :)

Forslag:
CPU Intel Q6600 - bedste køb til pris kontra ydelse.
GFX: Nvidia GX280 m. 1 Gb ram - evt. 2x 9800GX2 i SLI
Ram: 4 Gb (Vista) - 3 Gb (XP)
Harddisk: 2 x 500 Gb Sata m. 16 Mb cache (f.eks. Samsung)
Bundkort: Asus MAXIMUS/EXTREME (pga. ubegrænset overclockingsmuligheder)

Hvad med det perifirere? (skær, mus, tastatur m.m.) ??
Avatar billede malikmoller Nybegynder
15. juli 2008 - 23:34 #2
http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/WNOM2-NQ2B8-PA1_(Wupti1).html

ved godt den er billig men, det gør det jo bedre , den er SUVERAN!!!!1 til spil, jeg har den selv!

Men wupti.com plejer at have gode tilbud!

VH. Malik