Avatar billede supersquirrel Nybegynder
06. juli 2008 - 22:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

SMS service

Hejsa,

Jeg er igang med en hjemmeside, hvor folk kan indtaste nogen beskeder og et tidspunkt som denne besked skal sendes til deres mobil alt efter valg.

Hvilken service kan man sætte til at hente informationer fra en side, og så sætte denne til at sende en SMS på et givent tidspunkt?

Jeg ser frem til forslag.

Med venlig hilsen
Leo
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
06. juli 2008 - 23:00 #1
Jeg mener at www.cpsms.dk kan tage et tidspunkt med.
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
06. juli 2008 - 23:14 #2
For at være helt sikker har jeg nu sendt en e-mail afsted til dem med mine spørgsmål :))
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
06. juli 2008 - 23:26 #3
Deres dokumentation siger:

For sending delayed SMS, you can
supply a timestamp to define when the
SMS should be sent.
The timestamp format is:
YYYYMMDDHHMM

So for instance the value 200805051215
would be sent on the 5th
of May 2008 at
12:15.
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
06. juli 2008 - 23:38 #4
Ja det har jeg læst, så det burde egentlig være muligt ved at sende et link i stil med:
http://www.cpsms.dk/sms/?username=blabla&password=blabla&recipient=80808080&message=en besked her&from=navn&timestamp=200807061200

Og det BURDE så sende en SMS på dato og tidspunkt: 07/06-08 12:00:

Afsender: Navn
Modtager: 80808080
Besked: en besked her

Så jeg tror godt du kan smide et svar :)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
06. juli 2008 - 23:41 #5
Jeg har endda prøvet engang, kan jeg se, så ja, det virker. Men tilbyder de ikke stadig, at du kan få prøve-sms-er?

Jeg samler slet ikke på point, tak. Svar selv, accepter dit eget svar.
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
07. juli 2008 - 00:01 #6
Hehe helt iorden - og jo det gør de :))
Svar!
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
07. juli 2008 - 00:02 #7
svar igen så >_>