Avatar billede alex15 Nybegynder
26. juni 2008 - 11:27 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Webhosting til erhversvirksomhed - kvalitet frem for kvantitet

Hej Eksperter

Er i gang med at finde ud af hvor jeg skal placerer min virksomheds hjemmeside?

Mine sprog:

Html
CSS
PHP
Mysql (phpmyadmin)

Jeg har følgende krav:

VIGTIGE

- Hurtig internetopkobling
- Plads mellem 3 og 10 gb (Mere gør heller ikke noget).
- Hurtig server
- Høj oppetid
- Mulighed for at uploade større billede filer via php script (På nuværende tidspunkt kan jeg kun uploade filer i en hvis størrelse (Højde * Brede), og min hotel ligger hos ONE. Dette punkt er et MUST, da jeg har et billede galleri på siden med en upload funktion.

IKKE LIGE SÅ VIGTIGE

- God support
- Pris højst ca. 500kr om måned
- Evt. mulighed for at købe sig mere plads.

Nogle forslag til sådanne steder?

Har selv været en del rundt og søge på internettet de sidste par dage. og har kigget lidt på følgende:

http://www.hostingkompagniet.dk/default.asp?id=295
http://www.micronet.dk/Default.aspx?ID=1
http://www.danhost.dk/index.php?id=7

Med venlig hilsen

Alex
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
26. juni 2008 - 12:22 #1
http://www.itafdelingen.com. Jeg arbejder her, og mener da at vi kan tilbyde det du mangler.
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
26. juni 2008 - 12:32 #2
ScanNet.dk er altid et godt bud på seriøst webhotel
Avatar billede alex15 Nybegynder
26. juni 2008 - 12:36 #3
Dalbjerg:
jamen så kan det da være at jeg skal prøve og kontakte jer, og få et tilbud der fra.

Fsconsult.dk:
Dem har jeg faktisk også kigget på. men droppede dem da deres største pakke som standart var på "150 mb serverplads."
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
26. juni 2008 - 12:48 #4
alex15: jeg er ret så sikker på at kontakter du ScanNet.dk, så kan du for et tilbud fra dem også.
Avatar billede alex15 Nybegynder
26. juni 2008 - 13:08 #5
I know :) Kan jo lige høre mig lidt rundt omkring. Men som sagt, så er prisen ikke det vigtigste. Mere at kvaliteten er i orden. Og at hastigheder på hjemmesiden kører så hurtig som muligt.
Avatar billede it-dk Nybegynder
26. juni 2008 - 19:45 #6
Jeg kan anbefale www.unitspeed.dk. Bruger dem selv og er yderst tilfreds. Jeg bruger ligeledes www.intergate.dk til andre domæner og er godt tilfreds.
Avatar billede alex15 Nybegynder
27. juni 2008 - 13:33 #7
Hej Dalbjerg:

Var lige inde på idafdelingen.com - Og det ser da ikke ud som om at i har noget webhosting hos jer? eller er det bare mig som ikke kan finde det? - Kan kun finde server hosting. Eller det er måske det samme?
Avatar billede alex15 Nybegynder
30. juni 2008 - 13:27 #8
Endte med at vælge Danhost.

Tak for hjælpen.

Laver i ikke lige alle sammen nogle svar?
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
30. juni 2008 - 15:36 #9
.
Avatar billede it-dk Nybegynder
30. juni 2008 - 17:19 #10
Godt du fandt en løsning.
Avatar billede alex15 Nybegynder
09. juli 2008 - 15:19 #11
Spørgsmål lukket :o) Forsat god sommer