Avatar billede uzouse Nybegynder
24. juni 2008 - 21:52 Der er 2 kommentarer

booking system.

Jeg skal bruge et booking system hvor jeg har en oversigt over 1 uge. og jeg skal kunne booke badminton baner! eks. bane 1 torsdag kl. 17:00 - 18:00 så gæster på siden kan booke sig ind. samtidig skal de udfylde deres oplysninger som skal sendes til min Email. er der nogen der kender til sådan system det er ligemeget om det er HTML eller PHP jeg indretter mig bare efter det..
Avatar billede jjbirk Nybegynder
24. juni 2008 - 22:34 #1
Prøv at kikke her, det kan være der er noget der kan bruges
http://www.hotscripts.com/search?q=booking+system.+&cat=All&imageField.x=16&imageField.y=12
Avatar billede jjbirk Nybegynder
24. juni 2008 - 22:51 #2